Producenci

Regulamin sklepu

1 Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy, działający pod adresem e-supernowa.pl, prowadzony jest przez firmę Supernowa Tomasz Piekarski z siedzibą w Jeleniej Górze na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej  nr 000591394/2014 dokonanego przez Prezydenta Miasta Jeleniej Góry. REGON: 022391957 NIP: 6112562686
  2. Istnieje możliwość zarejestrowania się na stronie sklepu internetowego, wypełniając specjalny formularz, co prowadzi do stworzenia konta Użytkownika.


§2 Oferta

  1. Sklep internetowy e-supernowa.pl prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet. Produkty prezentowane na stronach sklepu internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego.
  2. Ceny towarów prezentowanych na stronie internetowej podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny te nie zawierają kosztów przesyłki.
  3. Na wszystkie Towary wystawiane są faktury VAT lub paragon.
  4. Towary oferowane w sklepie są fabrycznie nowe (wykluczając oferty wyraźnie oznaczone jako wyprzedaż)


§3 Zamówienia

  1. Zamówienie towarów odbywa się poprzez:
    a. dodanie wybranego towaru do „koszyka”
    c. przeprowadzenie procesu realizacji zamówienia, wypełniając formularz zamówienia
  2. Proces zamówienia kończy się wysłaniem, na wskazany przez zamawiającego w formularzu adres poczty elektronicznej, wiadomości z potwierdzeniem zamówienia i numerem zamówienia.
  3. Zamówienia realizowane są jedynie w dni robocze od poniedziałku do piątku.
  4. Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie przez e-supernowa.pl danych osobowych w rozumieniu Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 02.101.926 z późniejszymi zmianami), a także na otrzymywanie informacji handlowej w rozumieniu Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 02.144.1204 z późniejszymi zmianami). Szersze informacje dotyczące danych gromadzonych na stronie dostępne w Polityce prywatności
  5. W przypadku braku dostępności zamawianego towaru przekazywana jest informacja odnośnie przewidywanego terminu dostawy (e-mail, telefon).
  6. Wszelkie zmiany dotyczące zamówienia wymagają potwierdzenia w formie pisemnej (drogą elektroniczną).


§4 Płatności

  1. Klient może dokonać zapłaty za zamówiony towar w jedne z następujących sposobów:
    - przelewem
    - kurierowi przy odbiorze przesyłki (opcja za pobraniem)
    - osobiście przy odbiorze przesyłki
    - w ratach za pośrednictwem Credit Agricole Bank Polska S.A.
  2. Przelewy należy realizować na konto 15 1090 1926 0000 0001 2330 2869 Bank Zachodni WBK S.A.
  3. E-supernowa.pl oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest upoważniony do wykonywania czynności prawnych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup towarów i usług.


§ 5 Transport i Dostawa

  1. Dostawa zakupionego towaru jest realizowana za pośrednictwem firmy kurierskiej K-EX lub DPD względnie transportem własnym
  2. Odbiorcą przesyłek kurierskich jest osoba ustalona, przy zakupie przez Kupującego i wskazana, na tej podstawie, w dokumencie przewozowym.
  3. Na czas realizacji składa się czas przygotowania zamówienia i przeciętny czas dostawy.
  4. Przygotowanie zamówienia w większości przypadków to czas 2 – 3 dni roboczych.
  5. Deklarowany czas dostawy, przez Przewoźnika, wynosi 24 – 48 h roboczych od momentu nadania przesyłki.


§ 6 Odbiór towaru i reklamacje

  1. Odbiorca ma obowiązek sprawdzić stan i zawartość przesyłki w obecności osoby dostarczającej (Kurier) i w przypadku stwierdzenia uszkodzeń przesyłki i/lub ewentualnych braków ilościowych dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności Przewoźnika - sporządzić protokół w tym zakresie
  2. Wszelkie reklamacje wymagają zgłoszenia pisemnego w formie elektronicznej lub w formie tradycyjnej. Zgłoszenie powinno zawierać informacje dotyczące zamówienia, numer faktury, wszelkie potrzebne dokumenty oraz ewentualne zdjęcia obrazujące przedmiot reklamacji.
  3. W przypadku reklamacji transportowej (uszkodzenia) i ilościowej przesyłek kurierskich i pocztowych należy do zgłoszenia dołączyć protokół szkody, sporządzony w chwili dostawy i na obowiązującym druku Przewoźnika, potwierdzony przez Odbiorcę i Kuriera. Protokół przesłać należy w czytelnej formie (skan lub zdjęcie) najszybciej jak to możliwe, najlepiej do 2 dni roboczych od sporządzenia.
  4. Okres udzielenia odpowiedzi na zgłoszoną reklamację wynosi do 14 dni od daty jej zgłoszenia w dniu roboczym (wraz z wymaganymi dokumentami). Reklamacje, w miarę możliwości, załatwiane są w najkrótszym możliwym terminie (bez zbędnej zwłoki).
  5. W przypadku reklamacji polegających na konieczności wymiany części-elementów reklamowanego towaru i ewentualnego, okresowego braku tych części w magazynie - Kupujący zostanie poinformowany o wydłużonym okresie jej załatwienia w terminie określonym w poprzednim punkcie.


§ 7 Zwrot towaru

  1. Konsument, który złożył zamówienie w sklepie e-supernowa.pl, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  2. Produkt zwracany powinien być w stanie niezmienionym. Za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy Konsument ponosi odpowiedzialność.
  3. Zwracany towar Kupujący dostarcza we własnym zakresie i na własny koszt wraz z dokumentem zakupu, na adres Supernowa Grunwaldzka 31 58-506 Jelenia Góra
  4. W przypadku zwrotu towaru zgodnie z Regulaminem i nie uszkodzonego w transporcie, Sklep dokona zwrotu należności za towar, oraz najniższy koszt wysyłki określony dla tego produktu, na wskazane konto - jeżeli należność została wcześniej, przez Kupującego, zapłacona.
  5. Zastrzegamy, że nie przyjmujemy przesyłek (towaru) odsyłanych nam za pobraniem lub na koszt Sklepu – o ile nie zostało to wcześniej uzgodnione i potwierdzone przez Sklep pisemnie.